Wednesday, May 20, 2009

JEMPUTAN MAKAN MALAM

Assalamualaikum w r t..... dan salam sejahtera.....
Terima kasih kerana melawat blog saya ni.
Terlanjur dah masuk blog ni, saya dan suami tercinta ingin menjemput rakan-rakan untuk Majlis Makan Malam di kedai kami pada 5hb Jun 2009 ini jam 830 malam beralamat di No 24GF Jalan 15/1F Seksyen 15, Bandar Baru Bangi. Peta lokasi boleh didapati di www.rnjventure.com.

Kehadiran rakan-rakan amat-amatlah dialu-alukan. Majlis ini adalah untuk mengeratkan Silaturahim antara rakan-rakan yang dah lama tak bertemu. Ia sempena Ulangtahun Perkahwinan Kami yang ke 10.

Sekian. Wassalam. 73.

8 comments:

  1. Hello member,

    Tau siapa aku ni? Dari Amcorp Mall. Adakah saya dijemput sekali? Tak bagi tau pun!

    ReplyDelete
  2. kimho8, kita tau sapa u... mesti jemput u sekali la...sebab itu saya bg u masuk ini blog.. lu bw famili ok...

    ReplyDelete
  3. Saya ini presiden tertinggi agung engkau...
    U mesti hantar limousine main angkat saya,
    faham tak? Jangan lambat, sedikit pun tak boleh!

    ReplyDelete
  4. u memang presiden, tp bkn presiden mkn wang jd kena mari sendiri la......saya limo pun tarak.
    motor bike boleh ka?

    ReplyDelete
  5. Tak apalah. Biar saya datang dengan basikal saja
    ......jika saya tak sempat datang, harap-harap anda jangan marah.....ok!

    ReplyDelete
  6. kim, tak pa mau naik basikal....tapi u mula hari khamis kayuh la...kalau tidak nanti ahad baru sampai... takpa nanti saya celebrate dekat amcorp la
    ok..

    ReplyDelete
  7. Macam mana pun, Saya ingin mengucapkan tahniah kepada anda dengan jujur dan ikhlas. Kebahagiaan keluarga anda akan sentiasa diberkat dan dirahmat oleh Tuhan.

    My friend,
    Your are a nice lady. You deserve the best!:)

    ReplyDelete
  8. kimho8, nanti u letak itu chat box dekat u punya blog la...boleh saya tulis mesej sana oo.

    U pun nice lady ma..sebab kawan i semua baik punya oo.

    Anyway, thank you for visiting my blog.
    CU

    ReplyDelete