Saturday, April 18, 2009

TERIMA AHLI BARU DALAM KELUARGA



Assalamulaikum...

Pada hari Khamis, tanggal 16HB APRIL 2009, kami telah menerima seorang ahli baru dalam keluarga. Anak saudara saya yang sulung HAFIZAH, anak kepada kakak saya yang sulung telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya. Majlis kecil-kecilan telah diadakan di Bangi. Saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU dan semoga kekal ke anak cucu. Kiranya saya dapat 'menantu' le....

Sebenarnya saya ni dah pangkat nenek la kiranya sebab dua anak saudara saya telahpun mempunyai anak. Buat masa ini saya sudah ada 3 orang 'cucu'..... akan datang seorang lagi. Semuanya cucu kepada kakak saya yang sulung NURHIDAYAH.

Semoga semuanya bahagia hingga ke akhir hayat. InsyaAllah.Amin

No comments:

Post a Comment